تعمیر اینورتر در اصفهان

تعمیر اینورتر در اصفهان توسط تیم مهندسی تعمیرات بارتا الکترونیک انجام می شود.کارگاه تعمیر اینورتر در اصفهان مجهز به بروزترین تجهیزات برای تعمیر اینورتر است.هدف تیم مهندسی ما تعمیر و عیب یابی اینورتر در سریعترین زمان ممکن با مناسب ترین هزینه است.دیگر اعضای تیم که در امر واردات مستقیم قطعات از چین-آلمان-ژاپن و تایوان فعالیت دارند،همیشه سعی بر این دارند که با دانش و تجربه خود قطعات اورجینال را به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد کنند و در سریعترین زمان ممکن قطعات را برای تعمیر اینورتر در اصفهان مهیا کنند.همچنین با توجه به درخواست و رضایت مشتری می توانند قطعات اصلی و اورجینال دست دوم را برای کاهش قیمت تعمیر اینورتر فراهم کنند.نقطه قوت تیم تعمیرات اینورتر شرکت بارتا در اختیار داشتن قطعات اصلی و اورجینال و همچنین تهیه قطعات کمیاب و نا موجود بوسیله تیم بازرگانی شرکت می باشد.این موضوع باعث افزایش راندمان و کیفیت تعمیرات اینورتر شرکت شده است.تیم مهندسی شرکت بارتا الکترونیک متشکل از مهندسین با تجربه در زمینه تعمیر اینورتر و دارای مدرک مهندسی از دانشگاههای معتبر می باشند.در مجموعه ما علاوه بر تعمیر درایو تعمیر سروو درایو،تعمیر پی ال سی و تعمیر مانیتور HMI انجام می شود.در واقع تعمیر کلیه تجهیزات اتوماسیون صنعتی توسط مهندسان با تجربه و مجرب انجام می شود.

تعمیر درایو در اصفهان

تعمیر درایو در اصفهان یکی از فعالیت های شرکت بارتا الکترونیک است.در مجموعه ما تعمیرات تخصصی درایو کلیه برندهای اروپایی، امریکایی،ژاپنی،چینی و تایوانی انجام می شود.از جمله تعمیر درایو هایی مثل : تله مکانیک،ABB،اشنایدر،وکن،دانفوس،دلتا،زیمنس،ال اس(LS)،تکو و …

شاید سوال شما مشتری عزیز این باشد که چطور از تعمیر درایو در اصفهان مطئن شویم که درایو تعمیر شده و کار میکند؟قبل از تحویل درایو به مشتری،کارشناس تعمیرات طی چند مرحله اینورتر را تست می کند و آمپر و ولتاژ درایو را در موقعیت های مختلف اندازه می گیرد و بعد از اینکه اطمینان حاصل کرد از عملکرد صحیح اینورتر یک فیلم از تست اینورتر گرفته و برای مشتری ارسال می شود یا اگر مشتری حضوری مراجعه کرد درایو در حضور مشتری تست می شود.

در برخی موارد خاص ممکن است اینورتر ریست شود که این کار با اجازه مشتری انجام می شود و بعد از تحویل اینورتر توسط مشتری هنگام راه اندازی آن پشتیبان فنی از طریق تماس تلفنی به مشتری کمک می کند تا بتواند پارامترهای لازم جهت راه اندازی اینورتر تنظیم شود.

یکی از مهمترین نکات در تعمیر درایو در اصفهان استفاده از تجهیزات به روز می باشد. تجهیزات شامل مولتی مترهای مارک FLUKE آمریکا و HIOKI ژاپن وهیترهای مارک GORDAK و اسیلوسکوپ های مارک HANTEK است.نمونه عکس های وسایل و ابزار الات کارگاه تعمیر درایو در اصفهان را در عکسهای زیر مشاهده می کنید.

مراحل تعمیر اینورتر در اصفهان

  • در صورتی که مشکل اینورتر با تماس تلفنی و راهکارهای  مهندسین ما رفع نشد و ایراد همچنان باقی ماند دستگاه به شرکت ارسال خواهد شد.
  • دستگاه پس از پذیرش توسط منشی شرکت و کد گذاری آن در سیستم به قسمت کارگاه تعمیرات ارجاع می دهند.
  • مهندسین الکترونیک تعمیرات بعد از تست های مربوطه و چک کردن قطعات داخلی دستگاه ایرادات دستگاه را یادداشت و قطعات خراب را شناسایی می کنند و زمان تعمیر دستگاه را تخمین می زنند.
  • سرپرست تعمیرات با محاسبه قیمت قطعات خراب و زمان تعمیر دستگاه و قیمت تعمیر اینورتر را مشخص می کند و به منشی شرکت ارجاع می دهد.
  • منشی شرکت با مشتری تماس برقرار می کند و قیمت و زمان تعمیر دستگاه را به مشتری اعلام می کند و پس از تایید مشتری یا عدم تایید نتیجه را به سرپرست تعمیرات اعلام می کند.
  • در صورت تایید سرپرست تعمیرات سریعا قطعات مورد نیاز را تهیه می کند و سپس به تعمیر دستگاه می پردازد.
  • بعد از تعمیر دستگاه، چند ساعتی دستگاه را زیر تست قرار می دهند همراه با موتور و جریان کشی لازم تا از سالم بودن و عملکرد صحیح دستگاه اطمینان حاصل کنند.
  • بعد از آماده شدن دستگاه با مشتری جهت تحویل دستگاه هماهنگی های لازم انجام می شود.
  • در صورت عدم تایید مشتری برای تعمیر دستگاه بدون دریافت هیچ هزینه ای به مشتری تحویل داده می شود.

انواع خرابی اینورتر

  1. یکی از انواع خرابی های رایج و گران قیمت این است که کاربر برق ورودی اینورتر را اشتباها به خروجی اینورتر وصل کرده و باعث ترکیدن ماژول ای جی بی تی igbt های دستگاه می شود.
  2. اینورتر موقعی که ارور می دهد نشان می دهد که ایرادی در سیستم وجود دارد و باید هرچه سریعتر ایراد را برطرف نمود.اشتباهی که اپراتور انجام می دهد این است که پشت سر هم دکمه ریست را فشار می دهد و سیستم اینورتر را ریست می کند در صورت عدم رفع مشکل و ریست کردن مداوم باعث اسیب به اینورتر می شود.
  3. به طور مثال اینورتر ارور oc می دهد.ارور oc نشان از این است که موتور جریان بیش از جریان نامی خود می باشد.و اینورتر قادر به تحمل این جریان نیست.در صورتی که به این ارور توجه نشود و دائما ریست شود باعث رد شدن جریان بیش از حد از igbt ها و نهایتا سوختن igbt می شود.
  4. یکی از دلایلی که اینورتر زودتر از حد معمول خود خراب می شود نصب اشتباه آن می باشد.در صورتی که اینورتر بیرون تابلو نصب شود باعث نشستن گرد و خاک روی فن و همچنین بردهای اینورتر می شود که باعث عدم انتقال گرمای اینورتر با محیط می شود و در نتیجه با افزایش دمای داخلی اینورتر باعث سوختن قطعاتی از جمله igbt و خازن ها می شود.
  5. استفاده نا متعارف از اینورتر دلیل سوختن آن می شود.یعنی وقتی توان موتور از توان اینورتر بیشتر باشد یا جریان نامی موتور از جریان کاری اینورتر بیشتر باشد باعث اسیب دیدن اینورتر می شود.برای همین توان اینورتر باید هم رنج توان موتور یا حتی یک رنج بالاتر باشد.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.