معرفی برند

فروش ریموت کنترل ساگا

فروش ریموت کنترل ساگا 

فروش ریموت کنترل ساگا در اصفهان در مجموعه بارتا الکترونیک با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود که یکی از بهترین ریموت کنترل‌های موجود در بازار است، که به طور ویژه ای در کنترل جرثقیل‌ها به کار برده می‌شود.فروش ریموت کنترل ساگا در اصفهان در دو سری ست فرستنده و گیرنده L10 و ست فرستنده و گیرنده L8b در بازار انجام می‌شوند.فروش کنترل جرثقیل ساگا در اصفهان هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از سایت انجام می شود.ریموت‌های سری L8 تک سرعته و سری L10 دو سرعته هستند.کنترل جرثقیل ساگا ساخت کشور تایوان می‌باشد.فروش کنترل جرثقیل ساگا در اصفهان برای پمپ ها، الکتروموتور ها، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و بالابر ها کاربرد دارند.این ریموت‌ها دارای برد بسیار زیادی است و در مسافت‌های دور نیز کارایی دارند (تا حدود 600 متر) و عمده نیاز صنعت در کنترل از راه دور را برطرف می‌کنند.لازم به ذکر است که هم اکنون در بازار دو نوع ریموت ساگا با دو قیمت متفاوت عرضه می شود در حالی که از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.یک مدل نمونه تایوانی که قیمت بالاتر کیفیت بهتر دارند و نمونه دیگر ریموت ساگا مونتاژ چین است که قیمت پایین تری دارد و قطعا کیفیت پایین تری نسبت به نمونه اصلی آن دارد.برخی فروشندگان نمونه چینی را با قیمت بالا و به عنوان فروش ریموت کنترل ساگا تایوانی به مشتری میفروشند. راحت ترین روش تشخیص ریموت کنترل اصلی از چینی مقایسه برد یا مسافت آن می باشدکه قطعا برد و مسافت ریموت اصلی خیلی بیشتر از مسافتی است که ریموت کنترل چینی جواب میدهد.روش دیگر تشخیص آن حتما باید توسط کارشناس تعمیرات بررسی شود که از روی کیفیت قطعات ریموت مشخص می شود.در مجموعه ما جهت رفاه مشتری هم فروش ریموت کنترل ساگا تایوانی و هم چینی و همچنین تعمیر ریموت کنترل ساگا در اصفهان انجام می شود.قبل از خرید کارشناس فروش قیمت ریموت ساگا تایوانی و چینی را به مشتری اعلام می کند و تفاوت های آن را توضیح میدهد و با توجه به نیاز مشتری به درخواست مشتری پاسخ می دهد.جهت خرید ریموت کنترل ساگا و اطلاع از قیمت ریموت کنترل ساگا با کارشناسان ما در بخش فروش تماس برقرار کنید.

دلایل برتری کنترل جرثقیل ساگا SAGA بر کنترل‌های با کابل

1. حفاظت اپراتور در برابر قلاب و بار جرثقیل

2.تسلط بیشتر اپراتور به دلیل حذف قلاب

4.حذف خطر برق گرفتگی به علت نبود کابل

5.حذف هزینه‌های ناشی از تعویض کابل و خرابی کابل

ریموت کنترل های SAGA،در6 جهت متفاوت کار می‌کنند و دو نوع دو سرعته و تک سرعته دارند.

 

فروش کنترل جرثقیل ساگا SAGA

ریموت کنترل تک سرعته SAGA

 

"

 

ویژگی های ریموت کنترل ساگا

ریموت کنترل تک سرعته دارای 6 رله و ریموت کنترل دو سرعته دارای 12 رله مستقل است که با فشار هر کلید کنترل می‌شوند.

کلیدهای به کار رفته در کنترل دو سرعته متفاوت هستند و دو حالته هستند.

فرکانس این ریموت کنترل‌ها به وسیله دو کریستال شیشه ای R(گیرنده)  وT(فرستنده) مشخص و ثابت می‌گردد. به علت شیشه ای بودن این کریستال‌ها تا حد امکان باید از آن در برابر ضربه محافظت کرد.

ولتاژ تغذیه گیرنده این ریموت کنترل 220 ولت و ولتاژ تغذیه فرستنده آن 3 ولت است که از طریق دو باتری قلمی 1.5 ولتی تغذیه می‌شود.

گیرنده دارای 12 سیم رنگی است که  دو سیم مشکی و قهوه ای به تغذیه متصل می‌شود. سیم قرمز مشترک است و برای راه اندازی جهت‌ها باید به سیم قهوه ای متصل شود.

بدنه این کنترل از فایبرگلاس است. همچنین این کنترل دارای کد همینگ (برای جلوگیری از تداخل فرکانسی) می‌باشد.

همچنین این کنترل‌ها مجهز به کلید استارت و استاپ اضطراری (در مواقع نیاز) و 6 کلید برای 6 جهت مختلف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *